杉浦真平
@ShinpeiSugiura
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「確実にそれが訪れる事が分かっていながら、何時それが訪れるのか分からない刑罰」、それが与えられるにまつわって単なるテキストであるところの死である。
以上
12:53 PM 9/17/2025
杉浦真平
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即ち、人生為るものに答えを求めるのも間違っており、自らのデスマスクを知る必要の無さというのもまた然りだろう。"Better watch yourself."という文言が、如何に人を人間関係にまつわるデジャヴから救ってくれるか。
杉浦真平
@ShinpeiSugiura
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当該内容に拠って、リスクを考慮する事におけるリスクというのは確かに有り得る。答えが出ない事に時間と労力を費やす理由は無いという事だが、世間には知らない方が良い事も有るという事も在る。
杉浦真平
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3of3
"The punishment, with recognition as an opportunity, without recognition as an occasion" is a simple texturization of death, which is to be longed for."
杉浦真平
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Now
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Thus, the particularity of life is a wrong answer, and it is enough to be an expenditure with no necessity to be informed by something like a death mask. The description, "Better watch yourself.", prevents you from experiencing déjà vu about human relationships somewhat.
杉浦真平
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1of3
"On each occasion, there could be a risk of taking a risk. It is not necessary to take a lot of time and effort for a matter with no answer, and there is an ascription not worth acknowledging in public.
杉浦真平
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3of3
「精神異常」や「反社会的」のレッテルに根拠が在るのは、以前も説明した通りである。
以上
7:50 PM 9/16/2025
杉浦真平
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2of3
では、人における賢さとは何か?それを最も的確に測り得るのは母国語の能力についてだが、人は自己における蓋然的な認識界隈を通り超えると発狂するのである。愚者の行為は慨してクレイジーと見做され、それにはきちんと理由が在る。
杉浦真平
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自己の蓋然性を飛び越えたオーバースペックな事を行うと、人は間違いなく失敗する。一般的に、統計上の問題として、知能の高さと知識の量は正の相関関係を示すかもしれないが、人における知能イコールで知識の量ではない。物事を知ったからといって人が必要以上に賢く為る事は無いのである。
杉浦真平
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The actions of a foolish person substantively recognize themselves as crazy. It remains a versatile reason. As well as "mentally ill" or "anti-social," it advocates for themselves as labeled, once I explained."
杉浦真平
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First language competence may be the most performative reflection of it. After all, humans become insane if they lose the verisimilitude of the self correlating with the recognition of the world.
杉浦真平
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2of4
In fact, intellectual capacity or cognitive ability is different from the amount of knowledge. Even if one knows something, it does not necessarily mean that the same one becomes wise. Thus, what is the wisdom of human beings?
杉浦真平
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1of4
"The over-spec thing overthrown by the verisimilitude of the self absolutely causes a failure. Generally, in the context of statistics, there is a positive correlation between high intelligence and the amount of knowledge.
杉浦真平
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自死も含めた「殺害」の概念は、法を武器化する事の産物だが、「無知の知」という言から学ぶ事はあまりにも多い。「無知の知の知」。
以上
2:30 PM 9/16/2025
杉浦真平
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2of3
弱さとは、慨して全てをテキスト化するものだが、世界をメカニカルに解明した気に為るのはそれの極致である。人から主体性が失われていないのならば、其処で与えられる死が単なるテキストである事を人は理解するだろう。
杉浦真平
@ShinpeiSugiura
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1of3
弱者における自虐という抵抗手段。それは、戦後処理において敗戦国の将が死罪に処されるのとも訳が違う。同じ意味で、自己正当化の弁明すら何ら役には立たない。それは、人における、法廷における仕事である。
杉浦真平
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4of4
As Socrates said, "To know that you know nothing," it is too objective to ignore. There is awareness of knowledge of one's own ignorance, hopefully with him."
杉浦真平
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3of4
If there is subjectivity about that man, he could understand the given death just as the texturization there. The concept of "assassination," including committing suicide, is the fruit of the weaponry of the law.
杉浦真平
@ShinpeiSugiura
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It is a work of a man as a judicial problem. Weaknesses generally belong to all of something to texturize, while contemporaneous comprehension of the world, as mechanical, attributes the extreme shape of it.
杉浦真平
@ShinpeiSugiura
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"There is a way to resist as self-deprecating as the weak. It is different from the death penalty imposed on the leader of the defeated side at the post-war settlement. In the same sense, a self-justifying explanation is none of one's business.